בישול בריא לא מצריך התארגנות מסובכת והוא גם לא יקר. כדי לבשל אוכל בריא וטעים (ופוטוגני) צריך להצטייד בכמה דברים סופר פשוטים:

  • פירות וירקות  – כמה שיותר הרי זה משובח. אני מחדשת מלאי ירקות ופירות כל שבוע , יודעת מה הכמויות שמספיקות לי לשבוע ומנסה גם מדי פעם לקנות כאלו שלא תמיד אוכלים אצלנו בבית כדי לנסות דברים חדשים ולגוון. תמיד תמצאו אצלי בבית פירות וירקות בכל הצבעים. אם אני מתכננת לנסות מתכון חדש מעדכנת את רשימת הקניות השבועית שלי בהתאם.
 
  • קטניות מכל הסוגים וכל המינים – הם בריאים, מזינים ואחד היתרונות (מעבר לערכים התזונתיים החשובים שלהם)  הוא שאפשר לבשל אותם ולהקפיא ואז תמיד אפשר להכין ארוחות טעימות ומזינות במינימום זמן. או במילים אחרות – הכינותי מראש.
 
  • מגוון של תבלינים, גם כאלו שלא בהכרח מוכרים לנו – למדתי עם השנים שתבלינים יכולים לשדרג טעמים בצורה בלתי רגילה. כשאני אומרת תבלינים אני לא מתכוונת לאבקת מרק עוף או כל מיני אבקות קסם אחרות. הטבע המהמם שלנו מספק תבלינים נהדרים ושימוש נכון ושילוב שלהם יכולים ליצור טעמים מהממים בלי שום חומר משמר וכל מיני חומרים שלא כלולים בהגדרה של בריא.
 
  • אור יום (זה בשביל הצילומים) – האוכל שאני מכינה לא רק טעים הוא גם (חייב להיות) יפה. לא רק בשביל האינסטוש אלא גם ובעיקר בשביל העין כי לפני שמכניסים אוכל לפה רואים אותו. מה גם שילדים (לפחות שלי)  הם חשדניים . הם בוחנים בקפידה כל תבשיל חדש מה יש בו, מה באמת יש בו, מה הסתרתי ומה זה הריח המוזר.  
 
אז תארגנו את המטבח שלכם ובואו לבשל איתי.
פשוט לבשל בריא.
כל המתכונים ממש פה 🙂

הסלט שלכם לחג

מכירים את זה שיש חברים או בני משפחה שמזמינים אותם לארוחת חג או כל אירוע חגיגי אחר ומבקשים מהם להביא את העוגה שלהם?  הסלט שלהם? 

לפוסט המלא

פרופורציות

קרה לי אסון ! אסון גדול!! בקנה מידה בינלאומי… טוב, לא באמת אסון. לא אסון אמיתי לפחות, תודה לאל.  מי שמתעסק בצילום ועריכה יוכל אולי

לפוסט המלא
סגירת תפריט